mandag 20. april 2009

Sette skuffen min


Tenkte vise dere den gamle sette skuffen min - disse skuffene ble jo brukt av avis trykkeriene i gamle dager. (når er egentlig gamle dager??) I den hylla samler jeg på minner - eller bare små nydelige ting - og ikke minst fingerbøl (heter det det?) Mange venner vet om denne samlingen min - og nå inneholder den ikke lenger bare fingerbøl fra steder jeg har vært, men fra steder familie og venner har vært også! I Amsterdam fant jeg ikke, så da ble det noen høye tynne hus! Eller en Dalahest fra Dalarna!



I en hylle er det klart for en romantisk aften :) med to glass, lysestake, og champagne på kjøling! Tror den champagnen må være årgangs, for den har stått der noen år nå! I en liten ramme er bilde av "baby tante" som gullehøna sier!


Fikk hylla av mine eks svigers for 20 år siden, og den har vært med på noen flyttinger. Nå har den begynt å sprekke, og jeg er livredd for at den skal falle fra hverandre! Så den får henge helt i ro!
Om jeg tørker støv inni her hver uke sa du? :) ehhh nei gett - blir nok mere ett par ganger i året dette ja ! :)

Ved siden av jule lakken kan du så vidt skimte et gammelt stempel. Det har mine initialer, og det er jo ganske morsomt å ha - for det er også gammelt på ordentlig!

Begynner å bli litt fullt nå, men fortsatt plass til noen flere fingerbøl er det! Og det mest utrolige er at jeg ikke har fått noen like!!

Ha en flott kveld og god natt!

Mumseklem fra meg!

1 kommentar:

  1. Hei på deg, bloggtreff 30 april, se på siden min.. Kos deg i vår kvelden. Klem Kristin

    SvarSlett