mandag 6. april 2009

Hærlig søndag!



Vi hadde en flott dag på østlandet i går - i 12 tiden forsvant all dis, og sola varmet nydelig! En perfekt palmesøndag! Hage møblene fikk komme fram, og jeg fkk vært en tur på kirkegården med påskeliljer på grava til pappen min - og noen i en gammel øl kasse på verandaen. Syns det ble kjempe koselig!

Disse krokusene har jammen fått stå i fred for rådyra - det var en gang ett blomster bed her - og krokusen titter like standhaftig opp år etter år - midt i skråningen!
Og en liten sol nyt på verandaen i bare kort ermet ble det også!!!!! Var kjempe godt for en blek vinter kropp! :)

Kvelden ble selvsagt avsluttet med fotball kamp - på TV for meg og mamsen, mens mumsemannen og noen kolleger tok turen til Sandefjord. Og søndag er vaffel dag - ( jada, Atkins kuren er over nå, to uker er nok! ) Sunne vafler med masse kli og havre gryn! Men det er ille godt! Bare prøv! Og til vafler må man jo ha kaffe! Påske kaffe fra Albertine - den var kjeeeeempe go! Og det beste av alt - når jeg sto opp i går morges så luktet hele huset deilig kaffe!!!!!!! Takk igjen Albertine.

Nå stikker sola nesa si gjennom skyene her - så dette blir nok en ny flott påske dag! Gleder meg!
Ha en flott dag du også - uansett hvor du er!
Mumse klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar