torsdag 2. april 2009

Kaos kontroll!!!! :)



Mumsan sprudler av energi i dag - og det er såååååå mye jeg kunne gjøre! Må nesten lukke opp veranda døra for å se hvordan været er - hihihi! Men vindusvask får ikke damer med nakke prolaps lov til å drive med! Så da må vi finne på noe som er sånn ca i arm høyda da. Og hva gjør Mumsan da - jo - tømmer hele huset for "stæsh" og plasserer det på spisestue bordet. Da ble det enkelt å vaske da! :) Så nå er det bare å begynne å sette ting rundt igjen!
Får så mye mer inspirasjon til å flytte på ting når alt er samlet og man ser alt!

Denne vakre engelen fikk jeg av mamsen til bursdagen min i fjor. Syns den er så vakker, rolig og tankefull der den sitter! Nå sitter hun og passer på alle skattene mine!





Spent på hva mumsemannen syns når han kommer hjem fra jobb sier nå ja! Er jo en smule kaos! Men kjenner jeg han rett kommer han ikke til å løfte ett øyebryn en gang - han er nok vant til mumsans innfall! Hihihi! :)



Hm - der ser dere også en snutt av sykkelen vår også ja! :) Den blir flittig brukt om dagen! Og den og Dr. Atkins er det nok som gir mumsan masser av energi - nesten så det sprudler over - og minus 4 kilo på en uke er jo heller ikke å forakte:)
Nå skal jeg finne litt påske ting, så får vi se hva detblir ut av dette kaoset! Ha en flott dag videre!
Mumse klem fra meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar