lørdag 25. april 2009

Helg i solens tegn


Helgens blomst ble en rosebukett til meg og dere, fra meg!

Helgen har vært solrik og nydelig så langt i plankebyen, og vi har hatt årets første grill i kveld! Kjempe god mat ble det, med helstekt fåre filet, som var ferdig marinert - mmm - og selvsagt go`rødvin i glasset :)


Veranda bordet måtte seg en ny blomst, og litt lys til en mørk vår kveld.

Og veranda lykta er på plass :)

Var på ny åpning av Lune Hjem i dag - de har flyttet inn på Østfoldhallen - og der fant jeg en ramme til bilde av pappen min.

Bilde var litt for lite, så jeg må finne på noe lurt. Syns det bilde av pappen min som 4 år e så vakkert! :)


Mammen min har vært på tur - søstern min reiser litt i jobben sin - og mamma slengte seg med på en tur til Trondheim, og dette kom mamsen hjem med til meg! Ille heldig jeg ja! Tusen takk mamsen! :) Ille gla i deg!

Nå må dere ha en fantastisk fin kveld, og deilig søndag!

Mumseklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar