lørdag 4. april 2009

Kvelds stemning!

Lekte meg litt med kamera i går kveld, prøvde meg fram med forskjellige lukkertider ( ikke så værst Arne?)- og noen av bildene ble faktisk ganske stemningsfulle! For tro det eller ei, men dette er ikke bilder uten lys i huset. Men når det er sagt har vi heller ikke flomlys i stua! Er så vanskelig med lamper syns jeg. Har betong tak så det går ikke å hengt noe der, og ytterveggen er også betong, så der er det også nesten umulig å opp noe! Diamantbor måtte til når mumse mannen skulle henge opp hylla mi! Men levende lys derimot har vi masse av!!!!! :) Hver kveld! Så det blir nok brukt endel penger på det ja!
Dessuten gir jo mange lyse staker ett flott skinn da!

Noen få påske kyllinger fikk komme ut av dvalen i går!

Denne flotte Narcisen fant jeg ute i boden når jeg skulle finne noen flere leir krukker! Den ble satt ut der i fjor vår, for å komme i bakken på høsten! Men......
Så den har ikke fått vann eller noe stell, og der sto den og bare ventet på å komme ut i lyset!
Skakk og herlig! Nå er jeg veldig spent på hva det er for en, men tror nok det er en "Brude krone" Hadde så "dilla" på de i fjor vår!
Ha en flott lørdag!
Mumse klem fra meg!

1 kommentar:

  1. Likte særlig godt det øverste stearinlysbildet, mørk, spennende stemning i det.

    SvarSlett