fredag 19. juni 2009

Stue oppdatering :)

Spisestua fikk en aldri så liten ansiktsløftning i går ettermiddag.
Og på bilde er det en litt mindre mumsan :)



Kjøpte meg et speil - som skal opp på veggen - men jeg hadde ikke tid til å vente på mumsemannen kom hjem for å hjelpe meg med fester osv, så da får det stå på skapet så lenge.
Det gir mye mer rom følelse med det syns jeg.
Her kan du også se de blå stolene. Det ble bare ett strøk på alle stolene. Tror de blir for mørke med to.



Litt mer nær bilde her. Syns ikke det gjør noe med litt sjatteringer i beisen/lakken jeg.
Litt sjarm det.


En Iris var det hagen hadde å by på i år! :)
Så da fikk den selskap av noen liljer, ikke fra egen hage :)



Syns denne Hortensiaen er vakker...

Ha en flott helg alle sammen.
Nå er det snart sommerferie :)

Mumseklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar