torsdag 25. juni 2009

Det er varmt!!!!!!!!!!!!!!


Men jeg klager ikke...... :)
Kjøpte noen nye blomster i går faktisk, men hvor ble energien av?
Den dalte samtidig som kvikksølvet steg tror jeg.
Så her står de fortsatt på kjøkkenbordet.
Men kjenner det hjelper litt nå som jeg har vært på en liten runde rundt hos dere. Så da får de nok en plass i løpet av kvelden :)



Er vist ikke bare jeg som syns det er litt varm om dagen! Kløveren min er ikke ille glad i sola ser det ut for, så da får nok den også en ny plass :)


På toppen av det hele har kommunen innført vanningsforbud her hos oss nå.
Så tanta har fylt med bøtter i bassenget til gullehøna i dag, så fikk hun badet å kost seg. Og vips så det ble det perfekt vanningsplass for alle pottene mine nå i kveld :)
Men er litt mere bekymra for beddene. Kan jo ikke bære de opp i bassenget. Må nok kjøpt en vann kanne!


Her ser dere lykta jeg fikk fra barna mine som sommer gave på tirsdag.
Litt uskarpt ser jeg, men øver på å ta bilder uten blitz.
Blir jo så "flate" bilder med den på!
Men ikke veldig go på det enda nei, må lære meg å holde litt roligere.

Nå skal blomstene på plass!
Ha en fortsatt fin kveld.
23 grader ute her nå :)

Mumse klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar