onsdag 3. juni 2009

Long time no see!


Plutselig har det gått en uke siden sist nesten. Men det har vært en hektisk uke, med masse møter, og ikke minst en koselig pinse med grilling, besøk av gode venner, tante barn, og overnatting i seilbåten til søstern. Og sist men ikke minst så har det grodd noen flere fregner på nesetippen til mumsan :) Har jo hatt et fantastisk pinse vær her!


I mellom tiden har det rukket å bli Juni også. Den beste mnd sa nevøen på snart 12. Da er det så mye hyggelig som skjer på skolen!
Så nå har jeg bladd om til en ny mnd i Naturdagboka fra England i 1906.


Fortalte dere om Blåmeisen med rede i fuglekassa tidligere, og på lørdag morgen mens jeg satt ute å grodde fregner hørte jeg plutselig noe skje - og ut kom først en, og så en til, liten, kjempe flaksende blåmeis unge. Måtte smile når jeg så hvordan de strevde for å holde høyden opp. Men de klarte seg bort i nærmeste tre. Så nå håper jeg de har klart seg for katter og skjærer.


Dette måtte jeg bare ta bilde av å vise dere.
Måtte rett å slett le litt når jeg skulle ta ut av vaskemaskinen i går - lille grisen på sokken min ser jo helt forskrekket ut :) syns nesten jeg hører den si - i alle dager hva er det ho har latt meg være med på nå! Slipp meg ut, og det litt fort :) :)
Nå roper sofaen etter en laaaang dag med møte etter møte!
Ha en god kveld alle sammen!
Mumseklem fra meg :)

1 kommentar: