torsdag 18. juni 2009

Små sysler



På tirsdag kom denne herlige boka i posten til meg.

Også var det et nytt vakre hjem og interiør i butikken når jeg handlet. Da ble det en perfekt ettermiddag i sola på verandaen med et glass rosè vin!

Fikk skikkelig ferie følelse :)





Raste også en tur innom Europris for å kjøpe litt mere bomullsgarn til kjøkken håndhåndklene mine ( litt hekta ja ) Der fant jeg disse koselige fata, som nå begynner å bli hvite, sammen med noen brune trelysestaker, og en trebolle jeg har hatt i 100 år :) Skal ta noen bilder når jeg er ferdig.






Et annet prosjekt jeg har skaffet meg ser du her.

Har fått 6 av disse stolene, og en "dronningstol" med armlener av en god venninne.

3 har blått trekk, og 4 har rødt.

Stolene var i lys eik, og her har jeg pusset ned en.

Resten av spisestua mi er jo i mørk eik, så jeg kjøpte lakk-beis, og gikk på med liv og lyst i går.

Har malt før jeg trekker om, fordi jeg ikke vet om jeg klarer å løsnet stoffet, tror jeg må legge nytt utenpå bare. Egentlig hadde jeg mest lyst til å male alt hvitt, men det ene skapet er ikke så veldig pent på døra. Det har sprekt litt, og jeg tror det kommer mye tydligere fram hvis jeg maler hvitt. Men man vet jo aldri hva som skjer - hihihi -

Er ganske førnøyd med resultatet så langt, bare litt usikker på om jeg trenger et strøk til.
Fortsettelse følger.... :)


Ha en flott kveld, nå har endelig sola tittet fram her igjen :)


Mumseklem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar