søndag 3. mai 2009

En hage runde!


Tenkte ta dere med på en liten status runde i hagen. Merker godt at blomster og planter liker varmen vi har hatt her nå noen dager. 1 Mai var det helt fantastisk vær, og i løpet av dagen kom det noen små blomster på brude spireaen min. Gleder meg til den kommer for fult, da er den bare vakker.



Sibircornellen min har også våknet etter vinterdvalen sin, nå kommer det snart blomster :)

Denne henge seljen har jeg i en krukke på verandaen.


Og her kommer et før bilde :) Selv om det fortsatt er sånn den ser ut :) Denne herlig krakken kommer fra en nydelig gammel dame - mamman til pappas kone - jeg var så heldig å få den, og den har jeg selvsagt tenkt skal få bli hvit - gleder meg!

1 kommentar:

  1. Hei så vakre bilder, desverrekan jeg ike komme i dag.. Klem Kristin

    SvarSlett