fredag 22. mai 2009

Lykken er...


...er et prikkete kaffe service..
...og å kunne dekke til kaffe gjester...
... med hjembakte boller...


og noe godt i koppen - da er lykken fullkommen for ei lita gullehøne på 4 :)
Syns koppe stellet var fantastisk nydelig, nesten så man vurderer å lete rundt i leke butikkene, var jo rene espresso koppene dette her!
Rosa til deg om meg tante, og blå til onkel og bror, og når mormor kom innom kunne hun gul kopp! Klare meninger om hva som passer til hvem denne lille gullehøna her ja :)

Måtte bare ta med dette bilde her - syns det var så vakkert - lille lanken på en alt for stor mus - tidlig krøkes som go blogger skal bli :)
Ha en flott helg alle sammen - med eller uten saft i kaffe koppen :)
Mumseklem fra meg :)

1 kommentar:

  1. Flink og male du e.o))... Bare legge inn bestilling eg nå.... Et sånn stort bilde ønske eg meg...:O))).
    Å det serviset var nydelig...Tippe dokkå mi ønske seg et sånn..E jo rosa jo.. hihihi.
    Det mormor skapet va det det i stua det? Knall fint ble det:)), med bilde på vegggen
    Ha en fantastisk fin uke:o))

    Klem

    SvarSlett