mandag 16. mars 2009

Nytt og Brukt fra en deilig helg!


Som dere vet var mumsemannen på tur i helgen og jeg og mamsen har nytt livet! Lørdag var vi litt rundt om kring, og dette fant jeg på Fretex - er en tur der i blant, for man kan faktisk finne mye fint der! Dette var det som fikk bli med hjem derfra på lørdag. Noen flere hvite kniver til en krone stykke! En gammel flaske, en sukker skål, ett gammelt døslag - heter det det? - ett litt gammelt liter mål - og ett glass, som nok ikke er så ille gammelt det heller, men mormor hadde sånn, og det bringer frem mange minner!!! Alt dette kjøpte mamsen til meg - ille snill mamsen min!!!!! Tusen takk!






Denne fine muggen - eller dl mål er det vel - fant jeg hos Josefines Lysthus på Amfi Borg, der var også den skålen - den pytte lille tenkte jeg kunne være fin til finger salt? kanskje, med en sånn lite skje oppi kanskje? men da blir det jo bare en som får rundt bordet da men - den fant vi i en brukt butikk i Gamlebyen - og den kostet 5 kr!!!! :) så om den ikke kan brukes til noe, så gjør det jo ikke no`!

Det lille hjertet var faktisk alt som ble med hjem fra Harry turen i går ( bortsett fra masse mat da :) ) - syns det var ille nudelig. Det får nå stå på det ene sølvfatet mitt. Lys glasset på kurv fatet fant jeg i en liten butikk i Gamlebyen! Det blir koselig på verandaen til sommeren! For våren og sommeren kommer vel en gang - håper jeg!! Har vært mere enn nok vinter i denne byen i år!




Mens mumsemannen nå leser avisa, og klager over vondt i muskler han ikke viste han hadde!!! :):):) ( er ett år siden sist han kjøret slalom!) fyker Mumsan rundt og danderer på de nye tingene!!!


Så nå ble det sånn på kjøkken benken!

Ha en flott dag og grip den nye uken som ligger foran oss!

Klem

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅ va nydelig det hjerteskrinet med engler på... Ble jo litt shopping på deg da:))..

    Ha en flott mandagskveld!
    Klem

    SvarSlett