mandag 11. mai 2009

Pelargonia :)



Ille stolt nå ja!!!! Måtte bare en kjapp tur innom å vise dere en av mine overvintrede pelargoner.
Den har stått på gjeste rommet i vinter, og da jeg skulle vanne den i dag fant jeg denne lille vakre blomsten på den! Så nå har den fått komme ut i stua, kan jo ikke stå der inne helt alene å blomstre uten at noen ser den! Noe riktig har jeg kanskje gjort når den beærer meg med blomst!
Nå bare venter jeg på resten! :) Og på at det skal bli så varmt om natten at de kan få flytte ut.
Nå er det natten på mumsan!
Sov godt alle sammen.
Mumse klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Hei, hei, så vakker da, morsomt å få de igjen. Kos deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Så flink du er, jeg er helt håpløs med blomster! Men kjøper alltid noen i håp om at de skal overleve.. :-) Ha en fin kveld! Klem-mia

    SvarSlett