tirsdag 26. mai 2009

Pelargonene har flyttet ut


Nå tok jeg en avgjørelse på at det ikke blir mere nattefrost, og alle pelargonene mine fikk nå flytte ut - dvs nesten alle. Måtte ha noen i stue vindu fortsatt, for de er jo veldig vakre inne også!



Så nå fikk margeritter, hortensia, fioler og oliven litt mere selskap.
Nå bare gleder jeg meg til ferie, for da blir det ny platting på verandaen vår. Tre gulv skal bli deilig, og en som er mye lenger ut enn den vi har i dag. Tenk all plassen jeg får til urner da! :)


To pelargoner fikk bli igjen inne.




Sammen med denne rare saken.
Glemte å spørre hva den heter, jeg har kjøpt den i yndlings butikken min.
Blomster Galleriet ligger rett overfor gaten for LO Kontoret hvor jeg jobber to dager i uken.
Og det jeg fikk i lønnsøkning havner nok fort vekk der.
Er såååå mye fint der. Skal ta med kamera å vise en gang.
Var en annen dame innom der samtidig med meg i dag, " blir helt skjelven jeg - for det er jo såå mye fint her" var kommentaren hennes. :)

Plenklipping planen til mumsan utgår visst hører jeg - her regner det så det spruter!

Ja ja - da blir verden ren og litt mindre gul!

Nysende mumseklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar