torsdag 21. mai 2009

Malerier

Her kommer ett lite innblikk i hva jeg sysler med om dagen.
Det ser veldig grått ut nå, men det er litt fiolett dus på hjertet, og skriften.

Er ikke helt ferdig enda, for ting må tørke litt, men vil jo ikke bli så veldig langt unna da.
Teksten har jeg skrevet på serviett, og lagt på den våte malinga, så neste prosjekt nå vil bli å få vekk kantene på servietten.
Det ble ett stort og ett lite, det store har jeg tenkt å henge på soverommet. Tenkte det var et flott ordtak å våkne til om morgenen, og å ha i tankene før man sovner.



Mias Interiør har en konkuranse på gang, med koslelig premie - klikk deg inn på linken, og bli med du også. Trekningen er på søndag!

Ha en fortsatt flott langhelg.

Mumseklem fra meg :)

1 kommentar:

  1. Hei er du kreativ om dagen?? Fine bilder, skal du snart hente vekta di eller skal jeg selge den?? Ha en fin helg.Kristin

    SvarSlett