torsdag 28. mai 2009

Jente kveld :)


I går var det min tur til å ha jentekveld :)



Brukte ett gammelt brodert laken, som desverre har fått seg et lite hull på midten.
Fant et gammelt brodert putevar som jeg la over, og vips så var hullet borte, og bordet hadde fått litt mere blonder.
Rosene er blekrosa, og det er lysene også, med deilig lukt! Partylite lys må vite :)


I den gamle sukkerkoppen som hører til kaffe serviset mitt har jeg plukket noe som hagen har å by på. Elsker denne tiden, når man bare kan gå ut i hagen å finne noe å ha på bordet når man skal ha gjester :)


Ha en flott torsdagskveld alle sammen.
Nå er det snart klart for enda en langhelg!
Mumseklem fra meg :)

1 kommentar:

  1. Å, så nydelig!!!!! Sitter her og beundrer duk av pute etc og vips så kommer en melding om hyggelig kommentar!! Har du ikke kommet inn på min blogg, eller har det vært jevnt over? Vel, velkommen tilbake:-) Nydelig dekket og farge på rosene!!!! Klem, M

    SvarSlett