fredag 17. april 2009

Kjøkken i ny drakt


Nå har jeg fått mitt eget lille Green Gate hjørne på kjøkkenet! Endelig! Ikke veldig mye, men en liten begynnelse. Østlandet har vist seg fra sin beste side i dag, med nydelig sol! Og da kom "årne " lysten i fult monn, og kjøkkenet fikk ny drakt i dag, med lyseblå "tøtsj" Ble så lyst å koselig!



Denne gamle kjeks boksen har jeg vært så heldig å fått fra svigermor - har ikke lokket, men den fungerer jo såååå flott som blomsterpotte. Har vist glemt å tenne lysene for dere da, men ikke fordi dere ikke fortjener levende lys, men bare fordi jeg glemte det i dagslyset!




Veldig deilig med forandring på kjøkkenet - er nok det rommet i huset jeg er mest - bortsett fra soverommet og senga da! :)




Noe sink farget kommer jeg ikke utenom - disse ligger i vinduskarmen, og jeg kjøpte de hos Kristin og H elle K.


Veldig koselig med fioler, og nå prøver jeg de inne jeg og. Hulda hadde det i påsken, og det må prøves! Veldig spent på hvordan de trives inne - men kan jo settes ut senere om/når jeg vil ha noe annet! Gjenbruk! Det er jo det som er tingen - ikke sant!



Kjøkkenbordet har fått litt Green Gate også - som kom i posten fra Stavanger! Syns det ble koselig sammen med det gamle stette fatet etter farmor.
Har pottet om noen av pelargonene mine i dag, og de som har stått i vann og slått røtter har kommet i jord. Ille spent på de - første gang jeg hat overvintret de.
i kveld har ekstra mammen min (kona til pappen min) vært på besøk - veldig koselig hadde vi det! Jammen er jeg heldig!

Nå tror jeg jammen det er på tide å kose puta - før det blir i morgen! Ha en god natt!
Mumse klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar