mandag 9. mars 2009

Utfordring!


Min første utfordring har jeg fått fra MaMaSi, og den må jeg jo prøve!




Utfordringen er 5 ting jeg er avhengig av!




1.Alle rundt meg - famile og venner


2.Plantasjen - gjerne på søndager ( eh - vet det er dumt med søndags åpne butikker osv, men er ille koselig da) - og med mamma - alltid kjekt å kunne kjøpe blomster , lys eller annet stæsh!


3. Mobilen - den bare MÅ være med overalt - så kan man jabbe litt ( i tide å utide med alle man er gla`i!


4.Eh - røyk - (joda- vet jeg bør slutte - men )


5.PC`ene mine - hvis ikke kan jeg jo ikke lese alle fine interiør blogger, aviser, facebook osv!



( prøvde nå tappert å få bilde mitt i innlegget her, men det klarte jeg ikke :(


Så var det det med å videresende da - men det må nok vente litt - "kjenner jo ikke så mange her inne enda! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar