tirsdag 24. mars 2009

Tom hjerne!



Dagene nå består i å lage mat, tenke på hva slags mat man skal lage - også spise noe av den maten. Dr. Atkins har nemlig inntatt oss!!! :) Joda - meget selvforskyldt pining og hjerne på tomgang i påvente av ketose tilstand - der kroppen begynner å bruke av overskuddet. Da kommer energien!!!! Jippi - gleder meg - for to dager nå har vært på spare bluss!




Om litt over en mnd ser det forhåpentlig vis sånn ut på veranda boret - tror det må være den fineste vår blomsten - Margeritten - den sprer liksom glede! :) Og om enda en mnd kan vi sitte ute på verandaen om kvelden - med ett glass vin kanskje - ååååååååååå jeg GLEDER meg!!!!


Denne laget jeg i sommer - plukket ren en av rosene mine ute, og la på glass - skulle egentlig vært salt - men det hadde jeg ikke akkurat da - så da ble det sukker - kan nok ikke brukes - men ser jo ganske koselig ut i hylla på badet - og det lukter faktisk sommer!! Så når ønsket om sol og sommer blir for sterk - kan man åpne å lukte litt! :)
Nå skal jeg finne senga mi - og la den tomme hjernen sove litt!!! Ny dag og nye muligheter i morgen! Stor natta klem!

1 kommentar:

  1. Åssen går d med dr. kuren?
    Takk for koselig hilsen på bloggen:o))
    Klart du kan bestille poser.. Men hvilken farge, str og sånn vil du ha? Eller du kan lever stoff via posten:O)))

    Klemklem

    SvarSlett