fredag 27. mars 2009

SNØ og pakke!!! :)

Dette møtte meg når jeg dro vekk gardinene i morges!!!!! Og jeg som trodde vi hadde fått vår!

Men den gang ei - nå kjører brøyte bilen utenfor her, så da har det nok kommet 15 cm - det er vist grensa til kommunen før de brøyter! Men nå - nå vil jeg IKKE ha mere snø!!!! Vår nå!

Så ut i posten, med måka først og jeg etter, for prolaps damer skal jo ikke måke! så litt sur på all snøen var nok denne dama, men hva fant jeg? En pakke - fra min " hemmlige" venn i Stavanger!!!! :):)

Og dette var det som lå i pakken - MaMaSi er jo i sy modus ( godt noen er det og, for denne jenta får 20 tommler sammen med en symaskin!) og heldige meg fikk et nydelig pute trekk, en lys pose, og ett herlig blad fult av GreenGate, så da kan jeg kose meg masse med bilder av alt det fine som finns!!! :) Jammen er jeg heldig som har ei sånn toppers venninne!!!!!!! Yoy made my day! Ille Gla`i deg!

Stor Mumse Klem

1 kommentar:

  1. Snø dere?? hihih.. Va jo eg så bestilte det..Neida..
    Kjekt du likte det:))Gla i deg og:o)). Helt sydillå her borte. Dukke gjerne opp noe mer en dag og..Hvem vet?
    Ha en flott helg i snøen.
    Klem klem

    SvarSlett