fredag 12. november 2010

Hva bruker jeg til te - lysestaker


Liv med den vakre bloggen LivsLyst kom i går med en  koselig utfordring.
Hva bruker man til te -lys,
som ikke er kjøpte lysestaker?
Og er det noe det går mye av her om dagen så er det levende lys :)
Og her ser dere noe av hva jeg bruker.



Eggeglass, og finger salt skål.


Gamle likør glass.


Vin glass og snapse glass.


Glass med siselering gir så flott spill syns jeg :)


Og hvorfor ikke ett østers skjell?
Er jo perfekt til te - lys når man skal dekke fiske bord :)

I gjennomsiktige lyse staker/glass bruker jeg alltid te- lys med klare kopper.
Syns det gir penest lys :)

Nå nærmer det seg helg :)
Ha en flott helg alle sammen!

Mumseklem fra Vibece :)


2 kommentarer:

  1. Hei.

    Takk for tips. Alt kan jo brukes så lenge telyset passer nedi.

    Jeg merker nervene nå og er straks klar for kamp. Bare å kle på seg, for det kan bli en kald affere.

    Lykke til.

    KLEM Mona C

    SvarSlett
  2. Hei, Vibece!! Tusen, tusen takk for hyggelig hilsen:)) Jeg rusler rundt i blogglandia i kveld ... det er så koselig;) Og her inne hos deg var det definitivt koselig!! Så mange flotte tips!! Fine bilder også:)

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett