mandag 8. november 2010

Årets første og siste.




Årets første tullipaner kom i hus til helgen.
Sammen med disse vakre lyse stakene.


Min fantastiske svigermor kjøpte de til meg på
Partylite party.
Syns de var så utrolig vakre.
Tusen takk! Verdens beste svigers :)



Tullipaner i fri utfoldelse.
Vakkert syns jeg.


Årets siste roser plukket jeg inn nå.
Med 8 kalde i natt er det nesten utorlig at de fortsatt lever.
Her får de stå å blomstre for pappan min.
Har blitt en tradisjon for meg å alltid ha levende lys ved bilde hans, og friske blomster.
Litt koselig liksom :)

Da var det ny uke, med nye muligheter :)
Ha en flott mandag alle sammen!

Mumseklemmer fra meg :)

1 kommentar:

  1. Å så heldig du er, nydelige blomster og lysestaker!!! Så fin måte å hede faren din på, snill er du!

    Og veldig synd du bor så langt unna, kransekurset er så koselig, egen stemning når man har det i et 150 år gammelt stabbur... klem

    SvarSlett