tirsdag 7. september 2010

Høsten har kommet til mumseheimen


Og Ilse har vært på tur...


Og plukket bøtta full av røslyng.
( Og kjøpt noen Calluna )


Fiksa og ordna til høsten.
Og denne hortensian håper jeg kommer tilbake til våren.
Men i mellomtiden skal blomstene tørkes å nytes inne.


Litt lyng spisestuebordet, som enda ikke har begynt å bli hvitt.



Og noen små søte oppsatser som ligger rundt, og minner oss om at det er høst.

Er litt vakkert da, med sin flotte lilla farge.
Nyt høst sola, og kvelden.

Mumseklem fra Vibece :O)

6 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det! Liker at det er høst jeg. For da kan vi tenne maaaange lys inne i husene våre og krype godt under pleddet:) Nyt høstdagene:)
    Klem Trultemor

    SvarSlett
  2. Mmm fine høstbilder:) Nydelig med lyng og hortensia.
    Lurer på om jeg så deg i avisa idag;) kjendisen;)

    Ha en flott kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Hærlige høstbilder. Fikk lyst ut og plukke lyng eg og.. Litt lite av der rundt meg,men skal nok finne någe. Få ta med de små på tur og plukke.
    Ha ein flotte kveld vider i fotball hjørna, hihi.
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Det er jo såå fint hos deg. =)
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Hei.

    Lyng er koselig. Vurderte å kjøpe meg et par i sta, men venter litt til.

    Fine bilder du viser.

    Bilde i bla'? Side 4 da kanskje??

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Så koselig høststemning hos deg ♥ Plukka litt lyng på vei gjennom Fredrikstadmarka på søndag selv ☺ Kjempefint!

    Er grisemisunnelig på støvlene dine..... *sukk* ♥ Får prøve å sette de på ønskelisten til bursdagen min i år (også).....! Lov å håpe ;) Hihi!

    Ha en fortsatt deilig uke, mumsi'en ♥
    Klem!

    SvarSlett