fredag 18. september 2009

Så kom helgen igjen :)



Så var denne uka over, og helgen kom plutselig :)
Fredag er lik fri dag for mumsan, og i dag fikk jeg en god ide!

Skal damer med proplaps nakke og dårlige rygger vakset hele huset
før jul - ja, da er det bare å ta litt hver fredag,
å der røk fri fredagene :)


Så da var det bare å hoppe ut av bingen når mumsemannen var klar for jobb.



Badet fikk være først ut, og hele badet, eller - alt som var flytt bart på badet -
flyttet ut i resten av huset.
Kaoset var komplett klokken 9.
Hjeeelp!
Hva har jeg begitt meg ut på.....




Men klokken 17, etter mange timer med de små søte Jif "mannene"
og P4 som min beste venner begynte det hele å ta form.
( Har vel aldri vært så lykkelig for at mumsemannen ringer 10 over 4,
å sier han må jobbe overtid - på en fredag!)

Norges glass fra farmor sin kjeller - med sprekk - kan brukes til bomull :)
Og mamsens første kryssord gevinst - fra Det Nye tidlig på 60 tallet - speil konsollen fikk
plass på badet - ( er vel helst der den hører hjemme :) )




Hagens siste rosa Hortensia får nå blomstre på vaskemaskinen,
og hele badet lyser nesten.
Jammen hjelper det å skure tak å vegger en gang i blant :)
ikke en krok er glemt - tror jeg :)

Da er vi klare for rødvin og sjokolade!
MMMM
Ille godt - bare prøv :)
God helg alle sammen.

Mumseklem fra meg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar