søndag 6. september 2009

Hage helg


I dag har alle pelargonene mine flyttet inn i vinduskarmene.
Åja! Det ble mange.
Har ingen frost frie plasser annet enn inne, så da må de være inne da.
Når de skal være inne i huset om vinteren må de inn før det blir for kaldt ute.



Måtte en tur på plantasjen da.
Ble jo helt tomt ute - nesten.
Så i tillegg til litt lyng, ble det noen løker, og nye hage hansker.
Syns de var litt søte om man kan si hansker er søte :) :) :)



Hos tante Sol fikk jeg denne flotte vannpumpa her om dagen.
Den har litt malingflekker, men syns ikke det gjør noe jeg da.


fredag hadde vi (LO Fredrikstad) stort valgkampshow på City Scene.
Lett blanding av faglig, og underholdning!
Åge Sten Nilsen og dattern Tele, sto for det musikalske bidraget :)
Så på lørdag var det nesten som om det gikk hull på en ballong.
(vært litt å planlegge kan man si)
Ikke mye fart i denne jenta da nei, så da var det deilig med
ikke-gjøre-noen-ting-dag
:)
Og mumsemannen er på Dovre med jobben i helgen, så da var det ingen
å forhandle TV program med heller :)
Så da ble det Mamma Mia, og tidlig i seng!
Valgkamp innspurt denne uka, så jeg blir nok litt fraværende nå også,
men kommer sterkere tilbake!
Ha en flott uke.
Mumseklem fra meg :)



2 kommentarer:

  1. Hei. takk for hyggelig hilsen. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Utrolig flotte pelargonier du har hatt i hele sommer. Har fulgt nøye med på bloggen din.
    Håper virkelig de får en god innevinter med riktig temperatur og alt det der - så de kan ha livets rett til neste sommer.
    Ønsker deg lykke til med dette da vet du.
    Hilsen m.

    SvarSlett