tirsdag 14. juli 2009

Hagen i flor :)

En liten titt i hagen mens det er oppholdsvær. Solen skinner forsåvidt, men det blåser noe veldig.
Iallfall på verandaen her.
Tok med meg kamera på en liten hage runde for å se hvordan det sto til.
Rosene har eksplodert i regnet som har vært.
Den på bilde over her har vært en potterose for mange år siden:)




The Fairy - har to sånne som breier seg ut i bedene mine.



Ingen sommer uten lavendel, og denne kommer seg den også :)


Litt langt gress her ja. Kanskje det blir opphold lenge nok til å springe etter klipperen i dag?
Pelargonene fra i fjor begynner å bli flotte syns jeg.



En liten titt på soverommet også, så venninna "over there" får se sengetøyet jeg kjøpte på KID
Sommerlig og koselig. Men har klart å to forskjellige fargenyanser på de da, men men. Får ta en tur ned å se om de har flere.

Nå skal jeg male ferdig et maleri til svigrinna mi. Før hagen får litt pleie :)

Ha en flott tirsdag.

Mumseklem fra meg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar