torsdag 16. juli 2009

Fjols til fjels :)


Mumsemannen, mamsen, og mumsan har tatt en tur til fjells.
Første gang jeg var her var jeg 4 mnd, mye har skjedd siden den gang, både med meg og stølen.

Sol fra ikke helt skyfri himmel, men noen fregner har vi da fått grodd:):)



Dette er naboen :)



Dette er fra gamle stølen.
Er jo gammelt som er inn, er det ikke??
Men det bordet er faktisk helt rått, Bare synd det snart får ett tak i hode om man inntar plass rund bordet...



Bilde er tatt inn gjennom vindu i gamle stølen, desverre ikke alle som tenker som meg....
Verneverdig spør du meg, både inni og utenpå :)


Sauer er i grunn ålreite dyr - hihihi -
Vi er lykkelige så lenge kuene holder seg vekk - det er nemlig ikke ålreite dyr syns jeg og mamsen :)
Mumsemannen er jo ikke her, han kvitter seg nemlig med litt fiskeutstyr litt lenger nedi dalen de fleste timer i døgnet :)

Men i dag fikk vi faktisk to små fjellørret til grillen :)
Smaker helt utrolig godt!

See Ya :)

Mumseklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar