mandag 31. august 2009

Noe nytt... ehhhh

Måtte bare...
Har så lenge ønsket meg en glassklokke.
Å nå kom den i hus!


Å avtalen var jo en ting inn - en ut, så da har jeg ryddet litt, og det ble mere enn en ting ut.
Så da er samvittigheten ren som blekk..... :)


Denne lille skåla her er den minste av 5 skåler.
Lurere på hvor mange ganger jeg har spist sjokoladepudding, og annet godt fra denne.
Bolle settet er fra farmor sitt kjøkken. Farmor og farfar var nærmeste naboer hjemme,
så da ble det nesten like mange måltider inntatt hos dem, som hjemme på mammas kjøkken.
Tør ikke egentlig å bruke den, for den har nok vært i gulvet en gang og er limt.
Men nå fikk den komme fram å være pynte skål på denne sukulenten :)



Tilslutt et lite bilde en av orkideene mine som kommer med masse knopper.
Er egentlig ikke noen stor orkide fan lenger, men kan jo ikke kaste de jeg har, så de får være på arbeidsrommet. Dee er jo koselige når de blomstrer da :)
I bakgrunn kan skimtes gamle rustne hånd smidde spiker, eller bolter er det vel nesten.
De plukket jeg ut av ovnen på Stølen i sommer.
Syns de er flotte i vinduskarmen på arbeidsrommet!

Ha en fortsatt flott uke!
Mumseklem fra meg :)

4 kommentarer:

  1. Så fin glassklokke du har funnet. Den var høy å slank og det er akkurat en sånn jeg ønsker meg. Liker denne bedre enn de store flate, selv om mange av de også er fine.
    Jeg finner nok drømme-glassklokken en dag, og da skal den i hus.

    Fine bestemorskåler også, så artig å ta vare på gamle ting med masse minner oppi.

    Ønsker deg en fin kveld/natt.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen. Med et så virket du så himla kjent:) Ja jeg vet hvem sunniva er men jeg kjenner henne ikke. Ditt fjes har jeg sett før det er jeg sikker på:D

    SvarSlett
  3. Heisan! ja plutselig va eg tebage:o)). Takk for koselig kommentar fra deg, vennen:)..

    Åå den glassklokken va bare nydelig. Går og ser på de eg og.. Drømme, drømme..

    Ha en flott kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Sp flott glassklokke du har kjøpt!! Jeg er stor fan av slike! Har mange;)

    Ha en strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett