søndag 30. august 2009

Høststemning...

Kjøkkenet har fått seg litt høststemning.



Emmeline utfordra til å lage blogg innlegg om hva man blogger mest om.
Men jeg har jo ikke vært i denne blogg verdenen så lenge enda, så jeg har vel ikke noen
spesiell ting jeg blogger om mere enn andre.
Tror jeg...



Men hvis jeg skulle velge en ting må det bli kjøkkenet.
Liker å forandre på ting der.
Alltid noe som kanskje hadde vært finere der, eller der, eller.... :)


Også syns jeg det er letter å bli påvirket av årstid, og vær til å endre farger
og stil på kjøkkenet.
Nå ble det litt mørkere ting blanda med det hvite.
Syns det passer godt inn om høsten.
Emmeline utfordret også på hvilken stil man heller til.
Tja, vet hvilken stil jeg ikke har, men...
Kanskje fransk landstil, med Jeanne d`ark som favoritt.
Det gamle litt slitte ligger nok varmt til hjerte mitt :)



Og minimalistisk kan man i alle fall ikke si at jeg er :))
De gamle krukkene fikk flytte fra toppen av det ene kjøkkenskapet, og over hit.
Nå står de på en gammel kasse det har vært sprengstoff i faktisk :)
På avla har gullehøna til tante lagt igjen en liten beskjed :)
Har liksom ikke helt hjerte til å fjerne det!
Nå må jeg finne en eske å rydde vekk noen ting som har kommet ut av skapene for godt!
Trenger bare en loppis å levere det på nå...
Har nemlig inngått avtale med meg selv, etter inspirasjon fra Emmeline...
en ting inn - en ting ut :)
Kos dere resten av kvelden, og ha en flott ukestart!
Mumseklem fra meg :)



1 kommentar:

  1. Hei.
    Tusen takk for komentar, det er alltid koselig.
    Så fint du har det på kjøkkenet ditt. Lun, fin høststemning vil jeg si. Mitt kjøkken er så lite, og slettes ikke fint, så jeg forandrer mest på stuen.
    Og så har jeg hatt det ganske så minimalistisk da vettø, men etter at jeg ble hekta på blogglandia, så er jeg også bitt av loppis-basillen hihi. Moro er det. Men skal nok pakke ned litt jeg også ja . En god regel det der...en ting inn, en ut!!
    Ha en fin natt. Vi blogges.

    Klem Ann<3

    SvarSlett