mandag 30. august 2010

Sommerens prosjekt




Slik har verandaen, eller terassen sett ut i alle år, med gress som stakk opp igjenom,
og maurer som gravde seg opp, og dro med lassevis med sand.
Såååå lei!



Så da var det bare en ting å gjøre!
Grave, og grave i sol og i regn.
Skal vel ikke ta æren for det jeg akkurat, men jeg bidro med litt heia rop,
 litt mat, og en øl eller to :O)


Så dukket det plutselig opp en mega sten!!!
Men gutta jobba og jobba, og til slutt kom den opp!



I noen dager hadde vi nabolagets største katte do!!!
Og blomster kaos.


Men det var definitivt verdt kaoset!
Hellene stoppet ved stolpen  bak stolene,
så vi har fått dobbelt så stor veranda!
Sååå fornøyd :O)


Fant ikke noen puter jeg hadde lyst på,
så jeg kjøpte senge tepper, og la over de gamle!
Fungerer helt supert.


Og lavendel må til!


Og stenen - den fikk bli en del av det nye lavendel bedet!

Da er det bare å ønske seg mange solrike dager, og le vegger.
Planene er klare, men ikke i år, tror jeg :O)

Ha en flott kveld!

Mumseklem fra Vibece :O)

7 kommentarer:

  1. Hei.

    Så deilig med større veranda. Håper det blir mer sommer neste år og at du får brukt den nyttig. Lavendelbedd er herlig. Tenk på den herlige lukten du nå får tilgang til.

    Takk for hyggelige kommentarer hos meg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Åh, det ble kjempefint! :-D Så deilig med større plass, og det bildet av lavendelen var knallbra! =)

    Vi har byttet ut verandaen som går rundt tre av veggene i sommer vi også, samtidig utvidet vi den. Stikk gjerne innom å se! =)

    Nå kan vi glede oss til neste sommer, begge to! =)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempefint, og var helt klart verdt strevet.

    Vi satte opp stor ny terrasse i fjor høst, og hadde gledet oss til å bruke den i år. Men, men kan vel telle på en hånd de gangene vi har sittet der. Får håpe på bedre vær til året.

    Ha en fin dag videre.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Fantastisk flott det ble. Godt jobba gutta boys.. Mange timers arbeid og god drikke bak der:D..
    Lavendel bede var nydeligt..Ønske meg sånn eg og.. :)).
    Håpe sommer blir bedre neste år så dokker får brukt den skikkelig..Glede meg til og komme og se og prøve den:))). Ungene og:D.
    Ønske dokker en fine kveld videre:D

    Goe klem fra osse.

    Salongbordet ble knall fint:)).

    SvarSlett
  5. Så flott verandaen ble:) Deilig med stor uteplass:) Jeg hadde gleda meg til å bruke uteplassen masse i sommer, men har bare sittet ute noen få ganger.. håper det blir mye mer neste sommer;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny uteplass! Det ble kjempefint:)

    SvarSlett
  7. Så fint det har blitt, der får du nok mange deilige timer:o) Veldig koselig at du har begynt å blogge igjen...savnet deg vet du:o)
    Mange fine prosjekter og hvite ting...glad i det jeg også:o) Blir veldig inspirert og får lyst til å finne frem malekosten, her er det mange ting som hadde blitt fine i hvit. God helg:o)

    Klem Ann Kathrin:o)

    SvarSlett