tirsdag 23. februar 2010

Bursdag handel på Stavanger tur :O)

I helgen har jeg vært på Stavanger tur!
Har hatt noen koselige dager med SeSså og barna :O)
Og som vanlig er det svart belte i shopping når vi er på tur sammen :O)
Første stopp på lørdag var en kjempe kjekk butikk på Madla.
Og hva fant jeg - jo denne flott kjolen fra Odd Molly!
Denne jenta var ikke sein om å ringe Mumsemannen å fortelle at han ikke behøvde
å vri hjernen 17 ganger for å finne bursdag gave!
(Han ble ikke veldig lei seg for det nei! :O)


Så fant jeg en mega fin strikke jakke fra Odd Molly,
3999, for en strikke jakke er litt (mye) i overkant av hva denne jenta syns det
er greit å bruke på klær, så når damen sa "du kan få den til 50 % " hjalp det jo litt, men....
(hvor går foresten grensen fra jente til dame???)

Undertegnede reiste fra butikken med kjole, og uten jakke.

Så fikk hun en glimrende ide,
kunne det tenkes at ikke alle famile medlemmene hadde gjort gave innkjøp.
Neida, det hadde de ikke - penger i bursdagave er ingen vanlighet i denne familien - liksom litt kjedelig -
men når man spør så pent, og har en plan, joda da er penge gave greit!

Mandag morgen satte så jentene turen atter en gang mot Odd Molly jakken!
Men - sukk hjerte - brist ikke - den var ikke der lenger!!!!
Noen - uten beslutningsvegring hadde i mellomtiden syns det var et skoop å få Odd Molly til halv pris!
Ja ja - da var det bare å innse at man ikke vant denne gangen!

Da settes plan B ut i livet :O)


Marianne på Balke kjøpte seg i høst Ilse Jacobsen softshell kåpe!
Den har jeg ønsket meg helt siden da, men liksom ikke fått rotet meg til å bestille.
Stavanger har jo egen Ilse butikk, og SeSså hadde bestemt seg for å kjøpe Ilse sokker i bursdagsgave, så da bar det dit. Kanskje hadde de jakken!!!


Åjada, jakke hadde de - så da ble det uansett jakke i bursdagsgave på denne jenta!
Om enn et annet slag enn først beregnet.
Sammen med dette flotte lilla skjerfet og
hvite sokker til gummi støvlene, (og regnjakke med sydvest som jeg fikk til jul), er man nå klar for hva slags vær det skulle være!
Bortsett fra det man har nå - noen tonn med snø!!!


Flotte bursdagsgaver ble det, og jeg er mega fornøyd!


På ett stativ hadde de salg på diverse Ilse plagg, og denne flotte underkjolen
blir perfekt under Odd Molly! Måtte jo bare ha! :O)

Stavanger med omegn har jo så utrolig mye flotte interiør butikker, så noen andre småtterier fra
Smak og Villa Rosa på Sandnes, Byrkjedalstunet, og Fem Høns på Randaberg ble det også.
Mer om det en annen dag!
Nå skal vintreferien nyyyytes!
Ha en flott dag alle sammen - med eller uten ferie :O)

Stor mumseklem fra Vibece :O)




4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! og gratulerer med flotte, nye klær. Den tunikaen var kjempesøt. Jeg har bursdag i neste uke. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen!! og nye klær!! som forøvrig var nydelig!!! har kikket etter Odd Molly her da jeg skulle investere i litt nytt men det eneste jeg fant var Container til 70% så det ble bra mange plagg på meg for den summen jeg hadde til rådighet:o)) hvor grensa går for jente/dame ? etter humøret!! :o))

    Kos deg med vinterfeie.. klem fra mæ

    SvarSlett
  3. Hei vibeke,
    Tydelig at du har kost deg i Stavanger område, og det skjønner jeg godt, jeg bodde der i 8 år, herlig by.
    Sees snart kansje?
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen, og gratulerer med fine gaver! :D

    SvarSlett