søndag 27. desember 2009

2.juledag i vinterskrud



Må bare vise dere disse bildene jeg tok i natt!
Noen har laget en snømann!


Juleneket er på plass til alle våre små venner.

Har fått låne meg et stativ til kamera, og da kan lukke tiden være lang!



Syns det er helt utrolig hvor lyse bildene har blitt!
Og som dere ser, vi snør snart inne - for brøyte bilen har vist også juleferie!



Dette ble litt uskarpt men måtte bare ta det med.
Her er fotefara våre, som vi lagde til og fra bestemor i kveld!
Nå vises det 6 blå ute, og mere snø skal vi få, så jeg håper brøyte bilene snart tar seg en tur hit til oss også!

Da skal jeg dekke frokost bord, og gjøre ferdig islykta jeg har laget!
Ha en flott 3. juledag alle sammen!
Mumseklem fra Vibece :O)

3 kommentarer:

  1. Å så vakkert, skikkelig trolsk! Ja julestemning fikk vi så det holdt iår. Her snør vi også snart inne, og brøytebilen......ja jeg sier ikke mere....vil vel ha julefri de også!!!!
    Vi får ellers bare kose oss og nyte disse deilige romjulsdagene.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Utrolig vakker vinter & julestemning ♥
    Ønsker deg fortsatt God Rom Jul ♥

    SvarSlett
  3. Lekkert..Vakkert.. Skikkelig trolsk stemning..& julete.
    ha en fin romjul og nyt frien.. Prinsen min e ute og går julebokk, hihihi...
    Klem
    ps
    hils "sjefen"

    SvarSlett