mandag 16. november 2009

Livstegn :)

Uff nå har det vært laaang blogg tørke her i mitt lille hjørne.
Det har overhode ikke vært planlagt, men er vel sånn det blir noen ganger.
Føler meg liksom mitt mellom om dagen.
Bare går å gleder meg til adventstiden, hvor jeg kan begynne å finne fram alle de koselige tingene som hører til julen.
Og i mellomtiden har jeg liksom ikke lyst til å gjøre noe.
Ting får bare være som de er.

Men noen nye innkjøp har det blitt!!!!
Har ønsket meg en sånn en så lenge jeg kan huske!
og nå er jeg den lykkelige eier :))))))
Men hvor skal du gjøre av den spurte søstern, er jo ikke akkurat noe du bare legger i en skuff!
Ja si det!!!!!!!!
fram til jeg finner ut det flytter den rundt på kjøkkenet ettersom hva jeg driver med :):):)
Men jeg har en plan!!!!
Vent å se.



På et konkursutsalg kom jeg over denne flotte kassa.
Syns den var utrolig koselig, men...
Hvor skal jeg ha den.
Har jo et Kaffe/te skap jeg, og der er det ikke plass til den.


Så da satte jeg den på høykant ved siden av spiseriskuffen på kjøkkenet,
og vips så ble det skap for alle strikka klutene.
Med en liten søt egge lua fra Lisbeth Dahl på toppen!



Dette kunne helt klart vært brudebuketten min ja, men nei, jeg/vi har ikke blitt for rette ektefolk å regne :)
Tanten min serverte på et julebord på fredag, og med litt justering med med de hvite rosene som var igjen fra helgens rose bukett, ble det rene brudebuketten syns jeg!
Åja - jeg bare elsker roser! Men det har dere vel sett fra før :)

I dag skal jeg være med en kompis på Ikea å kjøpe garderobe skap -
så det spørs om ikke denne dama også kommer hjem med noen mere eller mindre nyttig.
Jammen godt han er sterk, for damer med prolaps nakker bør jo ikke bære noe!
Så da var det problemet løst :):)

Ha en flott mandag!
blogges vi snart igjen - jeg lover :)

Mumseklem fra meg :)


1 kommentar:

  1. Heisan!

    Kosleig og ha deg tilbake her igjen... Flotte rosebukett, helt klart gjort seg som din brudebukett. Bare gifte seg det:DD... Me komme me:))..

    Gratle med nye kenwood:)).
    Ble det noe handel på Ikea? Ikkje forveden eg, neidå:D.

    Ha en fine kveld!
    Snx. Goe klem fra osse tri:))

    SvarSlett