mandag 24. august 2009

Data trøbbel ... long time no see



Nå er det mange dager siden jeg gitt livstegn fra meg!
Fraværet skyldes fravær av stasjonær PC :(
Kjøpte ny, den kom inn, ble satt opp, og - virka ikke!
Pakka ned igjen, og sendt inn.
Heldigvis hadde jeg en stor tube med tålmodighet igjen fra nakke prolapsen, så det var bare å smøre på!

Ikke det at jeg ikke har PC, for det er det nok av her - (uff, hørtes ille ut)
Men det er ingen av de som har kortleser til kamera.
Men nå har jeg en som bare skal plugges i!
Å da - wola, nye bilder :)



Gjorde et lite scoop på frimarkedet i gamlebyen forrige lørdag.
Regnet bøtta ned, og det var en fordel!
Om å gjøre for selgerne å bli kvitt varene! :)
Denne komplette vekta ble min for 150 kr - lykkelig :)
Men hvor mange vekter har vi egentlig plass til??
Dette var nr 4 - hihi.
Bare to som er gamle da men....
Denne veier helt rett, så da trenger man nok ikke nye fancy :)

Fant også mange flotte overlaken som ble med hjem til nesten ingen penger :)
Me like :)
Men de må nok strykes før de kan bloggifiseres :)


I går var jeg og søstern på jakt i kjelleren hos tanten!
Der fant jeg noen av disse koselig tallerkenene.
Resten skal hentes en dag mumsemannen ikke er med!
Har liksom lovet at - en ting inn, en ting ut.
Må bare komme igang - hihi :)



I mellomtiden vasker jeg penger :)
Hadde de bare formert seg inni vaskemaskinen så...

Ha en flott kveld, og uke alle sammen.
Mumseklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar