søndag 14. november 2010

Kjøkkenet


Hei alle dere gode der ute.
Vil få begynne med å takke masse for kommentarer i det siste.
Blir såå glad.
Da føler man liksom at noen faktisk gidder å se på det jeg driver å pusler med :)


Også - en liten utfordring.
Hvordan er kjøkkenet ditt?


Veldig mange av oss tar still ben bilder å legger ut.



Og nå har jeg såå lyst til å se kjøkkenet ditt.
Vinduet...


Oppå skapet...


Hyller...


Benker.....


Kjøkkenbordet...


Vinduskarmen....


Karmen - e.... :)
Jeg har mormor hylle??? heter det det?
I alle fall en hylle midt på vindu for å skjerme litt for innsyn.


Alle disse bildene er gamle, som er blogget tidliger.
Trenger litt inspirsajon til å fikse litt i dag, før jula skal inn om ett par uker.
Er vel kanskje nettop derfor man er litt tom for inspirasjon. Hodet er fult av jule ideer.
Men jeg syns det er litt tidlig ;)
Håper du tar utfordringen, og send den gjerne videre her inne i blogglandia.
Gleder meg til å se :)

Ha en flott søndag der ute.
Mumseklem fra Vibece :)

6 kommentarer:

  1. Hei.

    Koselig kjøkken du har. Og mange fine ting. Dessverre synes jeg ikke kjøkkenet mitt er bloggbart. Det er derfor jeg ønsker fornyelse der. Ikke veldig lekkert med gulnet furubrystning og furutak. Skal se om jeg kan trylle litt der.

    Hmmm... Du fristet meg til å takke ja til tilbudet ang ønskelisten. Vet du hva? Hvis du finner den så kan du ta den med deg, men ikke let varehuset rundt etter den. Er det en grei avtale? Jeg finnes daglig på Rema mellom 11-14.

    Ha en fin tur.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Kjempefint kjøkken du har! :o) Huff, vi får se om jeg tar utfordringen. :o) Men litt av det kan du se hos meg i dag... :o)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Hei hei:)

    Så koselig kjøkken du har, med mange søte detaljer:) Absolutt LykkeLise sin smak;) hihi..
    Skal du være med på treff 1. des??

    God helg klem:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.

    Takk for hyggelig kommentar fra deg. ;o)

    Fint kjøkken du har da. Jeg skal komme med bilder bare jeg er ferdig med pynting osv. hihi

    Give away hos meg. :o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  5. Hvor er du, jeg savner deg;-) Nydelige kjøkkenbilder!!!

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  6. Hehe, se vem som etterlyste deg, hurra nå er du tilbake:)) Vlekommen! KLem

    SvarSlett