torsdag 9. september 2010

Dagens fangst!

Nå er vel ikke mine innkjøp fra Rema det jeg blogger mest om :)


Men i dag ble det faktisk det!


Har sett på reklamen fra denne, og tenkt -
Jeg og vil ha, ikke bare de oppe på den øya!


Og i dag!
O lykke :)
Der sto den, også så vakker pakkning.
Smelta jo like mye for den som det inni.
Gleder meg til å smake.


Også denne!
På Rema av alle ting!
Må ha rosa med jente på tante, sa gulle høna.
De hadde nemlig rød, lyse blå, rosa, og lilla.
Ja, så ble det rosa da.
Hm.... Kan man egetlig trenge mer enn en Corn Flakes boks når ingen spiser Corn Flakes?



Nostalgi, fra lenge før jeg var påtenkt :)
Så får vi se da, om man trenger mer enn en.

Ha en flott kveld alle gode der ute :)

Mumseklem fra Vibece :O)

4 kommentarer:

  1. Ja, der ser du. Helt ok på Rema vettu...☺

    Hvordan smakte puddingen? Synes den var så dyr i forhold til Tine sin. Da bør smaken være dobbelt så god også.

    Den boksen var superfin.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Så søte! =) Håper den smakte godt også?

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Ååå de er så søte:) Jeg så de i butikken, og tenkte med engang; Bloggmateriale..hehe.. men der kom du meg i forkjøpet:)

    Ha en flott uke:)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. så mye fint du viser.. rema har gjerne den boxen her også, må ta en tur... Freiaproduktene må kanskje kjøpes også da!! takk fro koz hilsen, klem,magny

    SvarSlett