fredag 27. august 2010

Blåbær høst!



I går var jeg en liten tur i skogen med alle trollungene mine :O)
På planen sto det blåbær tur.
Og maken til ivrige unger - på 1 time hadde 18 stk spist mat pakke,
og plukket 4 liter blåbær!

Bærene skulle brukes til overraskelse i dag.
Og ingen av dem gjettet på pannekaker med eget produsert syltetøy.
Men de tippet alt fra blåbær kake til hjemmelaget saft :O)
I dag har jeg fri, så jeg vet ikke hvordan pannekakene ble mottatt,
men kjenner jeg de rett, så gikk de nok ned på høykant :O)


Noen blåbær fikk bli med meg hjem også.
Plukket selv altså - kunne jo ikke ta fra ungenes :)
Hadde jente kveld i går, og hva smaker vel bedre enn nybakte muffins med blåbær!

Og gode var de, selv om de ikke ble verdens peneste :O)

Nå skal jeg fortsette med dagens prosjekt, som er rydding i skaper å skuffer.
Ille deilig å være ferdig med helge vasken, den tok jeg jo i går :)

Ha en flott helg!

Mumseklem fra Vibece :O)


3 kommentarer:

  1. Såå godt det var å høre fra deg:)
    Begynte å bli litt bekymra for deg vettu.

    Men jeg så deg heldigvis på stadion for litt siden, så da visste jeg du var i god behold;)

    Deilig med blåbær nam nam:)

    Ønsker deg en god helg:)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Mmmmm, de så gode ut! Så ksoelig emd amnge barn i skogen, da er de jo så blide og glade er min opplevelse. her øser det ned, så det blri nok inneryddedag...Men litt kaffe og noe til må vi nok få i oss.-)

    Så kjekt å ha deg tilbake, ja! Men du, når jeg trykker på navnet ditt i mailen eller i kommentarfeltet der du har skrevet, får jeg ikke opp profilen din...Tror du mister noen kommentarer pga det..Heldigvis hsuket jeg bloggadressen din så jeg fant deg..Bare et tips;-) Men kanskje bare på min dumme og trege maskin?... Ha en finfin helg og kos deg med nyvasket hjem! Klem

    SvarSlett
  3. Blåbær er herlig. Jeg synes de er best naturell sammen med pannekaker.Ha en nydelig og vakker søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett