mandag 8. februar 2010

Årets første pelargonia :O)


På min søndags plantasjen tur i går kom jeg over årets første pellis!
Yoho!
Måtte jo bare ha!
En såkalt engelsk pelargonia var det vist nok.


Når sant skal sies har jeg 8 på overvintring i vindu her på data rommet,
og på gjeste rommet. Men de blomstrer ikke!!! :O)


De lilla lysene fra Partylite brennes hver kveld,
og gir en deilig duft her hos oss.
Og Plantasjen hadde før helga masse tullipaner!
Så da ble det en pakke hvite, en lilla, og en  hvite med rosa skjær.



Kan jo ikke bli bedre :O)

Ha en flott mandag alle sammen!
Mumseklem fra brødbakende Vibece!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Takk for at du tittet innom min blogg. Jeg vet jeg har sett deg før, men vet ikke hvor. Men jeg inbiller meg at det må ha vært på min Rema v/Glemmen (eller?).

    Koselig å treffe andre bloggere fra Fredrikstad iallefall. Vet det er mange, men de fleste sier ikke at de er herfra.

    Vi blogges.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett