søndag 7. juni 2009

Hekle......



... vel, tror kanskje ikke det var rett aktivitet for meg nei - hihihi - men jeg har jo så ille lyst på "Granny Squares" i hvitt, så da var det bare å prøve da. Men - her er 3 av de rutene jeg har laget. Og jeg tror det er meningen at de skal være like - hihihi





Den ene ser nå ganske riktig ut, men det holder ikke med en til et helt teppe :)
Og min tålmodighet på dette feltet er ikke stor når det ikke blir riktig!




Men så kom jeg på noe lurt, må jo bruke garnet til noe.
Så nå blir det strikkede hånd hånkler til kjøkkenet!
Og ikke noe bestemor rute teppe på meg - snufs - snufs :)

Plukket disse vakre blomstene ute her nå, og den ene "forglemegeien"
sto inni blant de ute, og jeg kunne ikke annet enn å si det var vakkert. Så den fikk også bli med inn i vasen!


Så da var denne helgen også over, og i morgen er det ny uke, med nye muligheter :)
Skal faktisk hente bilen vår i morgen. Gla`vi har topp sikra bilforsikringen med ubegrenset lengde på leie bil. For til tirsdag er det 4 uker siden vi ble på kjørt.
Ha en deilig søndag kveld fortsatt, og en flott uke alle sammen!
Mumse klem fra meg :)


1 kommentar:

  1. Flinke du e:o). Må bare forsette, blir ferdig tilslutt..

    SvarSlett